Počet záznamov: 1
Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy?
SYS 0110319 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230912094530.6 100 $a 20100211a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy? $f Štefan Kassay 330 $a Riadenie podniku spočíva v priamej a nepriamej komunikácii (odberateľ-dodávateľ), z ktorej sa nesmie vytratiť vzťah, znalosť, ochota, pravdivosť. Segmenty zákazníkov v čase krízy: brzdiaci zákazníci (slam-on-the-brakes), mrzutí, ale trpezliví zákazníci (pained, but-patient), dobre situovaní zákazníci (confortably-well-off), zákazníci, ktorí žijú zo dňa na deň (live-for-today). Kategórie marketingových priorít: nevyhnutné (essentials), pôžitkové (treats), odložiteľné (postponables), nahraditeľné (expendables). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182302 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 1 (2010), s. 39 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007267 $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0036862 $a Kassay $b Štefan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100211 $g AACR2
Počet záznamov: 1