Počet záznamov: 1  

Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy?

  1. SYS0110319
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230912094530.6
    100
      
    $a 20100211a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy? $f Štefan Kassay
    330
      
    $a Riadenie podniku spočíva v priamej a nepriamej komunikácii (odberateľ-dodávateľ), z ktorej sa nesmie vytratiť vzťah, znalosť, ochota, pravdivosť. Segmenty zákazníkov v čase krízy: brzdiaci zákazníci (slam-on-the-brakes), mrzutí, ale trpezliví zákazníci (pained, but-patient), dobre situovaní zákazníci (confortably-well-off), zákazníci, ktorí žijú zo dňa na deň (live-for-today). Kategórie marketingových priorít: nevyhnutné (essentials), pôžitkové (treats), odložiteľné (postponables), nahraditeľné (expendables).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182302 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 1 (2010), s. 39 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007267 $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0036862 $a Kassay $b Štefan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100211 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.