Počet záznamov: 1  

Podniková kultúra ako konkurenčná výhoda

  1. SYS0110453
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220810082132.9
    100
      
    $a 20100216a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Podniková kultúra ako konkurenčná výhoda $f Hana Roháľová-Ilkivová
    330
      
    $a Podniková kultúra môže vytvoriť ťažko kopírovateľnú konkurenčnú výhodu, ktorá môže priniesť maximálne efekty pre organizáciu, ovplyvňujúc všetky procesy a činnosti v organizácii. Ovplyvňuje výkonnosť, súdržnosť a spoluprácu členov organizácie ako aj zvládanie kríz. Podniková kultúra je preto kľúčovým faktorom k prosperite a odlišnosti podniku oproti konkurencii. Charakteristika silnej a slabej podnikovej kultúry.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109816 $1 010 $a 978-80-7248-553-6 $1 200 1 $a Sborník příspěvků II. mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků $b elektronický zdroj $e Karviná, 6. listopadu 2009 $d Conference proceedings 2nd international scientific conference for Ph.D. students and young scientists $v S. 324-332 $1 210 $a Karviná $c Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030630 $a Roháľová-Ilkivová $b Hana $4 070 $p EUBFPMKPM $9 100 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100216 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.