Počet záznamov: 1  

Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení

  1. SYS0110670
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231016073726.1
    100
      
    $a 20100222a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení $f Jaroslava Marušková
    330
      
    $a Kvalita a spokojnosť zákazníka ako faktory výrazne ovplyvňujúce konkurencieschopnosť pohostinských zariadení. Definícia kvality služieb. Definícia spokojnosti zákazníka. Identifikácia a následná analýza názorov a postojov manažmentu k spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení. Výsledky prieskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164554 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $d Zeitschrift für Tourismuswirtschaft $v Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 203-212 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2009
    541
    1-
    $a Management approach pointed to increasing of customer`s satisfaction with catering services
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004334 $a pohostinstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018309 $a Marušková $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100222 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.