Počet záznamov: 1  

Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti

  1. SYS0110692
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231016073724.7
    100
      
    $a 20100222a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti $f Vanda Maráková
    330
      
    $a Integrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Meranie efektívnosti vybraných nástrojov komunikačného mixu v cestovnom ruchu. Návratnosť investícií (ROI). Výsledky dotazníkového prieskumu, ktorý vychádzal z dvoch hypotéz. Dôvody nemerania efektívnosti prvkov komunikačného mixu. Model hodnotenia efektívnosti nástrojov marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164554 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $d Zeitschrift für Tourismuswirtschaft $v Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 132-147 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2009
    541
    1-
    $a Application of promotion mix in tourist destinations and possibilities of measuring its efficiency
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003636 $a návratnosť investícií
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063918 $a Maráková $b Vanda $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100222 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.