Počet záznamov: 1
Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti
SYS 0110692 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231016073724.7 100 $a 20100222a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti $f Vanda Maráková 330 $a Integrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Meranie efektívnosti vybraných nástrojov komunikačného mixu v cestovnom ruchu. Návratnosť investícií (ROI). Výsledky dotazníkového prieskumu, ktorý vychádzal z dvoch hypotéz. Dôvody nemerania efektívnosti prvkov komunikačného mixu. Model hodnotenia efektívnosti nástrojov marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164554 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $d Zeitschrift für Tourismuswirtschaft $v Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 132-147 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2009 541 1-
$a Application of promotion mix in tourist destinations and possibilities of measuring its efficiency 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003636 $a návratnosť investícií 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063918 $a Maráková $b Vanda $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100222 $g AACR2
Počet záznamov: 1