Počet záznamov: 1  

Vznik teorie reklamy v ekonomii

  1. SYS0110862
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221128083144.1
    100
      
    $a 20100226a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vznik teorie reklamy v ekonomii $f Ladislava Grochová
    330
      
    $a História a vznik teórie reklamy. Analýza reklamy z ekonomického hľadiska. Vplyv reklamy na spotrebiteľa. Marshall a Chamberlin vysvetľujú výsledný dopad reklamy na trh. Reklama ako plytvanie zdrojmi alebo informácia o výrobkoch a službách. Teória nedokonalej konkurencie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108749 $1 010 $a 978-80-225-2873-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2009 $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník $e international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings $g zborník zostavila Petra Némethová $z eng $v S. 36-43 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033712 $a Grochová $b Ladislava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100226 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.