Počet záznamov: 1
Vznik teorie reklamy v ekonomii
SYS 0110862 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221128083144.1 100 $a 20100226a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vznik teorie reklamy v ekonomii $f Ladislava Grochová 330 $a História a vznik teórie reklamy. Analýza reklamy z ekonomického hľadiska. Vplyv reklamy na spotrebiteľa. Marshall a Chamberlin vysvetľujú výsledný dopad reklamy na trh. Reklama ako plytvanie zdrojmi alebo informácia o výrobkoch a službách. Teória nedokonalej konkurencie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108749 $1 010 $a 978-80-225-2873-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2009 $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník $e international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings $g zborník zostavila Petra Némethová $z eng $v S. 36-43 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0033712 $a Grochová $b Ladislava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100226 $g AACR2
Počet záznamov: 1