Počet záznamov: 1  

Podporte impulzívnosť

  1. SYS0110992
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231109065931.8
    100
      
    $a 20100302a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podporte impulzívnosť $f Daniela Krofiánová
    330
      
    $a Impulz a interaktivita patria medzi kľúčové fenomény súčasnej komunikácie na predajnom mieste. Proces rozhodovania pri nákupoch je v súčasnosti skutočne špecifický. Nový vzťah zákazníka k nákupom. Zákazníci šetria čas. Autopilotné správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182093 $1 011 $a 1335-9266 $1 200 1 $a Slovenský výber $e mesačník manažmentu obchodu $v Roč. 14, č. 1-2 (2010), s. 30-31 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100302 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.