Počet záznamov: 1
Podporte impulzívnosť
SYS 0110992 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231109065931.8 100 $a 20100302a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Podporte impulzívnosť $f Daniela Krofiánová 330 $a Impulz a interaktivita patria medzi kľúčové fenomény súčasnej komunikácie na predajnom mieste. Proces rozhodovania pri nákupoch je v súčasnosti skutočne špecifický. Nový vzťah zákazníka k nákupom. Zákazníci šetria čas. Autopilotné správanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182093 $1 011 $a 1335-9266 $1 200 1 $a Slovenský výber $e mesačník manažmentu obchodu $v Roč. 14, č. 1-2 (2010), s. 30-31 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100302 $g AACR2
Počet záznamov: 1