Počet záznamov: 1
Live is life
SYS 0111091 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019094222.8 100 $a 20100304a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Live is life $f Bohuslav Bohuněk 330 $a Príklady z praxe veľkých spoločností, ako lifestylový prístup zakomponovať do marketingových aktivít. Audi - výber farby automobilu - zelená wasabi. Whirpool a šiesty zmysel elektrospotrebičov. Česká mliekareň Čejetičky - strakatý dizajn mliečnych výrobkov - marketing namierený na mládež. Ďalšie spôsoby, ako upútať pozornosť zákazníka. Vytvorenie novej potreby. Sledovanie spoločenských trendov. Načasovanie príležitosti. Využitie lenivosti zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 2 (Únor 2010), s. 24-28 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006554 $a Bohuněk $b Bohuslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100304 $g AACR2
Počet záznamov: 1