Počet záznamov: 1  

Kterak lifestyle na svět přišel

  1. SYS0111095
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094221.9
    100
      
    $a 20100304a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kterak lifestyle na svět přišel $f Lukáš Vynikal
    330
      
    $a Neustále zväčšovanie trhov a sociodemografická segmentácia zákazníkov. Rozšírená fáza sociodemografickej segmentácie - psychografická segmentácia. Začiatok "lifestylovej segmentácie" - koniec 60. rokov. Lifestylové štúdie a ich zameranie. Využívanie týchto štúdií na dlhodobé plánovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 2 (Únor 2010), s. 35 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033768 $a Vynikal $b Lukáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100304 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.