Počet záznamov: 1  

Ožije mobilní marketing?

  1. SYS0111102
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094219.0
    100
      
    $a 20100304a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ožije mobilní marketing? $f Petr Frey
    330
      
    $a Kampane cez mobilné telefóny v roku 2009 na okraji záujmu českých spoločností. Preferovanie SMS a MMS správ v rámci kampaní a spotrebiteľských súťaží. Príklad mobilného marketingu v automobilovej spoločnosti BMW. Individuálne zacielenie kampane. Mobilný internet.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 2 (Únor 2010) $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 200 1 $a Direct marketing $e společná příloha týdeníku Marketing & Media 8/2010 měsíčníku Trend marketing 2/2010 $v (2010), s. 17
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009307 $a Frey $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100304 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.