Počet záznamov: 1
Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi
SYS 0111247 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230918071948.0 100 $a 20100309a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi $f Iveta Jeleňová, Erika Gecelovská 330 $a Reklama ako súčasť každodenného života. Komerčná verzus sociálna reklama. Čomu sa venuje pozornosť v sociálnej reklame. Sociálna reklama a etika. Problematické aspekty sociálnej reklamy. Metóda, vzorka. Výber a opis reklám. Metodika. Analýza dát. Výsledky. Diskusia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0165181 $1 011 $a 1335-7182 $1 200 1 $a Verejná správa a spoločnosť $e [vedecký časopis] $v Roč. 10, č. 2 (2009), s. 6-21 $1 210 $a Košice $c Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0036913 $a Jeleňová $b Iveta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0033808 $a Gecelovská $b Erika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100309 $g AACR2
Počet záznamov: 1