Počet záznamov: 1  

Teória imidža

  1. SYS0111321
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221216095608.9
    100
      
    $a 20100311$2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    135
      
    $a dr
    200
    1-
    $a Teória imidža $e pôvod, definovanie a používanie fenoménu imidž $h Kurz 1 $f Vanda Lieskovská
    210
      
    $a Košice $c [Podnikovohospodárska fakulta EU] $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100311 $g AACR2
    830
      
    $a Nevykázané pre MŠ SR
    830
      
    $a me - link bol nefunkčný, preto bol vymazaný (06.12.2022)

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.