Počet záznamov: 1
Les demarches marketing des entreprises à l`offre sur le marché industriel slovaque
SYS 0111925 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929064820.1 100 $a 20100325a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a fre $d fre 102 $a DZ 200 1-
$a Les demarches marketing des entreprises à l`offre sur le marché industriel slovaque $f Jaroslav Kita, Pavol Konštiak 301 $a VEGA 1/0228/08 330 $a Trvalý vzťah ako nevyhnutná stratégia dodávateľského podniku na priemyselnom trhu. Vytvorenie trvalej hodnoty pre klienta. Výsledky prieskumu uskutočneného v r. 2009 medzi slovenskými podnikmi na tému - Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov. 463 -1
$1 200 1 $a La revue des sciences commerciales $v No. 9 (juillet 2009), s. 197-206 $1 210 $a Alger $c Institut national de commerce $d 2009 541 1-
$a Marketingové prístupy podnikov k ponuke na slovenskom priemyselnom trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100325 $g AACR2
Počet záznamov: 1