Počet záznamov: 1  

Les demarches marketing des entreprises à l`offre sur le marché industriel slovaque

  1. SYS0111925
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220929064820.1
    100
      
    $a 20100325a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a fre $d fre
    102
      
    $a DZ
    200
    1-
    $a Les demarches marketing des entreprises à l`offre sur le marché industriel slovaque $f Jaroslav Kita, Pavol Konštiak
    301
      
    $a VEGA 1/0228/08
    330
      
    $a Trvalý vzťah ako nevyhnutná stratégia dodávateľského podniku na priemyselnom trhu. Vytvorenie trvalej hodnoty pre klienta. Výsledky prieskumu uskutočneného v r. 2009 medzi slovenskými podnikmi na tému - Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov.
    463
    -1
    $1 200 1 $a La revue des sciences commerciales $v No. 9 (juillet 2009), s. 197-206 $1 210 $a Alger $c Institut national de commerce $d 2009
    541
    1-
    $a Marketingové prístupy podnikov k ponuke na slovenskom priemyselnom trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100325 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.