Počet záznamov: 1  

Vztahy se stakeholdery v soudobých marketingových koncepcích

  1. SYS0111933
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231128110058.7
    100
      
    $a 20100325a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vztahy se stakeholdery v soudobých marketingových koncepcích $f Iveta Šimberová
    330
      
    $a Postavenie marketingu a využívanie marketingových znalostí. Marketing vzťahov a stakeholderi. Vymedzenie CRM. Trhová orientácia a stakelholderi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148151 $1 011 $a 1802-8527 $1 200 1 $a Trendy ekonomiky a managementu $e vědecký časopis $d Trends economics and management $v Roč. 2, č. 2 (2008), s. 71-80 $1 210 $a Brno $c Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně $d 2008
    541
    1-
    $a Stakeholder relationship in the framework of present marketing concepts
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004660 $a Šimberová $b Iveta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100325 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.