Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. SYS0111952
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231215114758.9
    010
      
    $a 978-80-225-2929-7
    100
      
    $a 20100325d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Informačné systémy marketingu $e prípadové štúdie $f Andrej Miklošík
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010
    215
      
    $a 127 s. [6,609 AH] $9 6,609
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0015347 $a Kubiš $b Juraj $4 675 $p EUBFHIKAI $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100325 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.