Počet záznamov: 1  

Prístupy k meraniu hodnoty značky

  1. SYS0112089
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231128110231.0
    100
      
    $a 20100330a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prístupy k meraniu hodnoty značky $f Dagmar Molnárová
    330
      
    $a Pojem značka. Riadenie značky. Pyramída hodnoty značky. Výrazové atribúty značky. Hlavné kategórie hodnoty značky. Reputácia značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0165098 $1 011 $a 1802-8527 $1 200 1 $a Trendy ekonomiky a managementu $e vědecký časopis $d Trends economics and management $v Roč. 3, č. 5 (2009), s. 58-64 $1 210 $a Brno $c Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně $d 2009
    541
    1-
    $a Brand value measurement approaches
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007570 $a známky ochranné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 658.56 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000344 $x Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073279 $a Molnárová $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100330 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.