Počet záznamov: 1
Ako sa stať dobrým rečníkom
SYS 0112090 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220725111309.6 100 $a 20100330a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako sa stať dobrým rečníkom $e tipy, ktoré osviežia prednášku a udržia pozornosť poslucháčov $f Martin Mišík, Jana Škutková 330 $a K bežným pracovným povinnostiam manažéra patrí príhovor k väčšiemu množstvu ľudí. Strach z prednášania a nedostatočné komunikačné schopnosti. Úspech prednášateľa tkvie v zaujatí a v zbudení pozornosti poslucháčov. Spôsob zvládania trémy. Osobná komunikácia v čase vyspelej digitálnej techniky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111511 $1 011 $a 1337-9798 $1 200 1 $a Goodwill $e mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti $v Roč. 2, č. Marec (2010), s. 60 $1 210 $a Bratislava $c Goodwill $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002809 $a komunikácia manažérska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004815 $a prednášatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004997 $a príprava odborná 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0004436 $a Mišík $b Martin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0024433 $a Škutková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100330 $g AACR2
Počet záznamov: 1