Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
SYS 0112264 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502124339.2 100 $a 20100407a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy $f Nikoleta Benciová 330 $a Najdôležitejšie faktory vstupu organizácie na zahraničný trh. Externé a interné riziká vstupu na zahraničný trh. Lokálna marketingová stratégia. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Príklad českej firmy etablovanej v Číne. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 27-31 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004274 $a podnikanie medzinárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0028572 $a Benciová $b Nikoleta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100407 $g AACR2
Počet záznamov: 1