Počet záznamov: 1  

Význam makroekonomickej stratégie pre formovanie stratégie podnikateľských subjektov

  1. SYS0112309
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220929064822.7
    100
      
    $a 20100408d1997łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam makroekonomickej stratégie pre formovanie stratégie podnikateľských subjektov $f Marta Martincová
    463
    -1
    $1 010 $a 80-85668-48-3 $1 200 1 $a Ekonomika podnikov a regiónov - 1997 $e zborník z medzinárodnej konferencie $e Bardejovské kúpele, 7. - 9. 5. 1997 $h I. diel $v S. 131-134 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 1997
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049013 $a Martincová $b Marta $f 1955- $p EUBFNHKET $9 100 $4 070 $T Katedra ekonómie FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100408 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.