Počet záznamov: 1
Význam makroekonomickej stratégie pre formovanie stratégie podnikateľských subjektov
SYS 0112309 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929064822.7 100 $a 20100408d1997łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Význam makroekonomickej stratégie pre formovanie stratégie podnikateľských subjektov $f Marta Martincová 463 -1
$1 010 $a 80-85668-48-3 $1 200 1 $a Ekonomika podnikov a regiónov - 1997 $e zborník z medzinárodnej konferencie $e Bardejovské kúpele, 7. - 9. 5. 1997 $h I. diel $v S. 131-134 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 1997 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049013 $a Martincová $b Marta $f 1955- $p EUBFNHKET $9 100 $4 070 $T Katedra ekonómie FNH 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100408 $g AACR2
Počet záznamov: 1