Počet záznamov: 1  

Češi a reklama

  1. SYS0112360
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080543.6
    100
      
    $a 20100409a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Češi a reklama $e jaké zrcadlo nám nastavila reklama v letošním roce ? $f Jitka Vysekalová, Olga Kopecká
    330
      
    $a Autorky sa zameriavajú na vývoj pocitu presýtenosti reklamou a na priestor, ktorý pre reklamu zostáva, tiež na vnímanie reklamy ako spoločenského javu v širších súvislostiach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 1 (2010), s. 4-6 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034091 $a Kopecká $b Olga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100409 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.