Počet záznamov: 1
Skrytá sila Public Relations
SYS 0112365 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080542.8 100 $a 20100409a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Skrytá sila Public Relations $f Zdenka Kadeková, Juraj Neománi 330 $a V niektorých prípadoch sa PR ukázali účinnejšie ako reklama. Niektorí odborníci tvrdia, že článok má na spotrebiteľov päťkrát väčší vplyv ako reklama. Očakávaný vývoj komunikačných kanálov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 1 (2010), s. 8-10 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*0033404 $a Kadeková $b Zdenka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0034092 $a Neománi $b Juraj $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100409 $g AACR2
Počet záznamov: 1