Počet záznamov: 1  

Vnitrofiremní komunikace - nedílná součást marketingu

  1. SYS0112378
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080539.1
    100
      
    $a 20100409a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vnitrofiremní komunikace - nedílná součást marketingu $f Radek Tahal
    330
      
    $a Vnútrofiremná komunikácia musí byť integrálnou súčasťou marketingových aktivít spoločností. Článok sa sústreďuje na komunikačné nástroje, manažérske zmeny a monitoring vnútrofiremného prostredia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 1 (2010), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002809 $a komunikácia manažérska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0020267 $a Tahal $b Radek $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100409 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.