Počet záznamov: 1  

Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku

  1. SYS0112381
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080538.3
    100
      
    $a 20100409a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku $f Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová, Ľubica Kubicová
    330
      
    $a Mediálne známa osoba v reklame umožňuje vytvoriť si predstavu o benefitoch či vyššej kvalite propagovaného produktu. Vplyv reklamy na spotrebiteľa - testovanie závislosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 1 (2010), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034095 $a Lušňáková $b Zuzana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0016268 $a Kleinová $b Katarína $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0026926 $a Kubicová $b Ľubica $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100409 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.