Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy

  1. SYS0112479
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819093309.2
    100
      
    $a 20100413a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy $f Nikoleta Benciová
    330
      
    $a Rozhodovacia základňa vstupu na zahraničné trhy. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Podnikanie v Číne a jeho riziká.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 27-31 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005448 $a riziko obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000194 $x Zahraničný obchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028572 $a Benciová $b Nikoleta $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.