Počet záznamov: 1  

Lojalita a spokojnosť zákazníka

  1. SYS0112499
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819082806.4
    100
      
    $a 20100413d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Lojalita a spokojnosť zákazníka $f Adela Klepáková
    330
      
    $a Dôležitosť lojality zákazníka. Prístupy k deleniu lojálnych zákazníkov. Faktory ovplyvňujúce lojalitu zákazníka. Budovanie lojality zákazníka. Problematika spokojnosti zákazníka. Index spokojnosti zákazníka. Od spokojnosti a lojality ku skutočnej hodnote zákazníka.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-553-0352-9 $1 200 1 $a Využívanie výsledkov doktorandského štúdia pre celoživotné vzdelávanie $e zborník príspevkov z vedeckej konferencie, 11. decembra 2009, Košice $v S. 48-56 $1 210 $a Košice $c Technická univerzita v Košiciach $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002422 $a indexy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034108 $a Klepáková $b Adela $p EUBPHFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.