Počet záznamov: 1
Lojalita a spokojnosť zákazníka
SYS 0112499 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819082806.4 100 $a 20100413d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Lojalita a spokojnosť zákazníka $f Adela Klepáková 330 $a Dôležitosť lojality zákazníka. Prístupy k deleniu lojálnych zákazníkov. Faktory ovplyvňujúce lojalitu zákazníka. Budovanie lojality zákazníka. Problematika spokojnosti zákazníka. Index spokojnosti zákazníka. Od spokojnosti a lojality ku skutočnej hodnote zákazníka. 463 -1
$1 010 $a 978-80-553-0352-9 $1 200 1 $a Využívanie výsledkov doktorandského štúdia pre celoživotné vzdelávanie $e zborník príspevkov z vedeckej konferencie, 11. decembra 2009, Košice $v S. 48-56 $1 210 $a Košice $c Technická univerzita v Košiciach $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002422 $a indexy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0034108 $a Klepáková $b Adela $p EUBPHFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Počet záznamov: 1