Počet záznamov: 1
Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing
SYS 0112516 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819093024.2 100 $a 20100413a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing $f Katarína Chomová 330 $a Spoločenská zodpovednosť firiem, vývoj. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 133-138 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 675 $a 331.107 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000112 $x Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $f 1983- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Počet záznamov: 1