Počet záznamov: 1  

Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing

  1. SYS0112516
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819093024.2
    100
      
    $a 20100413a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing $f Katarína Chomová
    330
      
    $a Spoločenská zodpovednosť firiem, vývoj. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 133-138 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    675
      
    $a 331.107 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000112 $x Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $f 1983- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.