Počet záznamov: 1
Motivácia účastníkov distribučného kanálu
SYS 0112520 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072241.2 100 $a 20100413a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Motivácia účastníkov distribučného kanálu $f Monika Kremeňová 301 $a VEGA 1/4598/07 330 $a Najúčinnejšou cestou ako dosiahnúť najlepšie výsledky v distribučnom kanáli je vybudovať partnerstvá – partnerstvá, v ktorých všetci účastníci sústreďujú svoje činnosti tak, aby dosiahli spoločný cieľ, ktorý je výhodný pre všetkých účastníkov; partnerstvá ktoré sú založené na čestnosti. Ak činnosť a vzájomné vzťahy v partnerstvách sú nastavené správne a nevznikajú závažné problémy, tak na zlepšenie výsledkov v distribučnom kanáli môžeme využiť rôzne motivačné stratégie a taktiky. Push - Pull stratégia. Úspešný motivačný program. Kompenzácia - odmena. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 199-203 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006389 $a taktika podniková 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*0022459 $a Kremeňová $b Monika $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100413 $g AACR2
Počet záznamov: 1