Počet záznamov: 1
Kríza - šanca pre outsourcing
SYS 0112709 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072243.2 100 $a 20100419a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kríza - šanca pre outsourcing $f Dominik Orfánus, Thomas Kloibhofer 330 $a Rozhovor s riaditeľom call centra Competence Call Center Thomasom Kloibhoferom. Činnosť firmy v Rakúsku, Nemecku, Švajčiarsku, Slovensku, Rumunsku a v Turecku. Najväčší klienti. Budúcnosť outsourcingu a call centier. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164913 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $e ľudia - peniaze - podnikanie $v Roč. 17, č. 7 (8. apríla 2009), s. 32-34 $1 210 $a Bratislava $c TREND HOLDING, s.r.o. $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006445 $a telekomunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004077 $a outsourcing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0030497 $a Orfánus $b Dominik $4 070 $p EUBFPMKPO $9 50 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0034145 $a Kloibhofer $b Thomas $4 460 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100419 $g AACR2
Počet záznamov: 1