Počet záznamov: 1
Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda
SYS 0112718 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240614122009.8 100 $a 20100420a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda 330 $a Imidž vysokoškolskej vzdelávacej inštitúcie ako konkurenčná výhoda. Príklad z praxe - Imidž Podnikovohospodárskej fakulty - analýza a porovnanie interného a externého imidžu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0105581 $1 010 $a 978-80-225-2841-2 $1 200 1 $a SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie $e Michalovce, 17.-18.9.2009 $v S. 139-155 $1 210 $a Košice $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*0019272 $a Nimrichterová $b Jana $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100420 $g AACR2
Počet záznamov: 1