Počet záznamov: 1  

Kvalita IT podpory

  1. SYS0112828
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012070400.2
    100
      
    $a 20100422a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvalita IT podpory $f Michal Bróska
    330
      
    $a Správne organizovaná procesná a technologická podpora IT služieb. Kvalitatívne požiadavky na IT. Kontakt používateľa s podporou IT služieb je pomenovaný ako "Singl point of contact" (SPOC), jednotný kontaktný bod. Prístup do systémov a aplikácií. Dobrá organizácia SPOC - vysoká riešiteľnosť incidentov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181919 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $e odborný časopis o systémoch kvality $v Roč. 18, č. 1 (2010), s. 38-39 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005911 $a spracovanie dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004018 $a organizácia súborov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003337 $a médiá pamäťové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006424 $a technika výpočtová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006202 $a systémy počítačové
    675
      
    $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015797 $a Bróska $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100422 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.