Počet záznamov: 1
Vývojové tendencie a perspektívy sociálneho marketingu
SYS 0113271 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207094933.7 100 $a 20100505d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vývojové tendencie a perspektívy sociálneho marketingu $e dizertačná práca $f Daniela Jašíková $g školiteľ Eva Hanuláková 210 $a Bratislava $d 2010 215 $a 176 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0032334 $a Jašíková $b Daniela $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100505 $g AACR2 830 $a Externý doktorand T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1