Počet záznamov: 1
Stratégia podnikateľského úspechu firmy BTP Trade pri výrobe motorových jácht
SYS 0113401 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072248.2 100 $a 20100507a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Stratégia podnikateľského úspechu firmy BTP Trade pri výrobe motorových jácht $f Peter Jamnický 330 $a Úspech obchodnej stratégie je odvodený od reálnych podnikateľských príležitostí, a hlavne od ich ziskovosti. Príspevok poukazuje na to, aká je úzka prepojenosť marketingu, financovania, lokalizácie a stratégií pri maximalizovaní výsledkov stratégií. Strategické riadenie firmy pomáha pri jej fokuzácii a je úzko prepojené s rozhodovaním o umiestnení firmy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113303 $1 010 $a 978-80-8054-477-5 $1 200 1 $a Slovensko v Európskej únii $b elektronický zdroj $e zborník z celoštátnej konferencie s medzinárodnou účasťou $e Bratislava, 30. septembra 2009 $v S. 267-272 $1 210 $a Bratislava $c Akadémia policajného zboru v Bratislave $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0000984 $a Jamnický $b Peter $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100507 $g AACR2
Počet záznamov: 1