Počet záznamov: 1
Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu
SYS 0113525 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207081713.1 100 $a 20100511a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu $f Ján Zelem 330 $a Výhody a nevýhody "klasického" e-learningu s väzbou na blended learning. Nároky kladené na vyučujúceho v podmienkach nasadzovania prostriedkov IKT. Motivačné faktory vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-lerningu a blended learningu. Metóda Kirkpatrickovho a Philipsovho modelu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111989 $1 010 $a 978-80-225-2949-5 $1 200 1 $a Inovačný proces v e-learningu $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010 $f zostavili: Martin Blahušiak, Janette Brixová, Miroslav Kršjak $g recenzenti: Peter Bednár, Michal Grell, ... [et al.] $v S. 1-5 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004816 $a prednášky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006371 $a štúdium vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*0034422 $a Zelem $b Ján $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100511 $g AACR2
Počet záznamov: 1