Počet záznamov: 1  

"Budoucnost" značkových výrobků

  1. SYS0113601
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094209.4
    100
      
    $a 20100512a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a "Budoucnost" značkových výrobků $f William Landellmils
    330
      
    $a Výsledky prieskumu uskutočneného medzi ľuďmi v kategórii od 15 rokov po mladší dôchodkový vek a ktorý hľadal odpovede na otázku: ako vidia budúcnosť? Odpovede na témy - zdravotníctvo, oblasť zábavy a komunikácie, amerikanizácia práce, sám doma, tolerancia ako nová etika, materialistický kolotoč, terorizmus, životné prostredie. Optimizmus mladých žien a pesimizmus starých mužov. Optimizmus značkových výrobkov. Budúcnosť značiek.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 4 (Duben 2010) $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 200 1 $a Top značky $e společná příloha týdeníku Marketing&Media 17/2010 a měsíčníku Trend marketing 4/2010 $v (2010), s. 10-13
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001482 $a civilizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003239 $a materializmus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004828 $a predvídanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    675
      
    $a 316.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000045 $x Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034443 $a Landellmils $b William $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100512 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.