Počet záznamov: 1
Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu
SYS 0113609 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20190730101936.2 100 $a 20100512a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu $f Tomáš Bačo 301 $a VEGA 1/4604/07 330 $a Charakteristika kvantitatívneho marketingu. Teoretické vymedzenie kvantitatívneho marketingu. Dôvody umožňujúce rozšírené využívanie kvantitatívneho marketingu. Primárne oblasti možného využitia kvantitatívneho marketingu. Kolízia kvázikoncepcie kvantitatívneho a kreatívneho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109079 $1 010 $a 978-80-225-2665-4 $1 200 1 $a Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika $b elektronický zdroj $e (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) $e Košice 12.12.2008 $g editori Zuzana Lejková a Tomáš Výrost $v S. 1-8 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100512 $g AACR2
Počet záznamov: 1