Počet záznamov: 1  

Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu

  1. SYS0113609
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190730101936.2
    100
      
    $a 20100512a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu $f Tomáš Bačo
    301
      
    $a VEGA 1/4604/07
    330
      
    $a Charakteristika kvantitatívneho marketingu. Teoretické vymedzenie kvantitatívneho marketingu. Dôvody umožňujúce rozšírené využívanie kvantitatívneho marketingu. Primárne oblasti možného využitia kvantitatívneho marketingu. Kolízia kvázikoncepcie kvantitatívneho a kreatívneho marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109079 $1 010 $a 978-80-225-2665-4 $1 200 1 $a Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika $b elektronický zdroj $e (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) $e Košice 12.12.2008 $g editori Zuzana Lejková a Tomáš Výrost $v S. 1-8 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013512 $a Bačo $b Tomáš $f 1981- $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100512 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.