Počet záznamov: 1  

Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. SYS0113735
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221019145321.2
    100
      
    $a 20100514a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi $f Soňa Nemečková
    330
      
    $a Podstata riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) - rôznorodosť názorov jednotlivých autorov pri zadefinovaní CRM a charakterizácia fáz jeho nasadenia. Pozornosť je sústredená na najrozvinutejší nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorým je komplexný CRM systém. Príspevok sa venuje priblíženiu jeho stavby a bližšej charakteristike jednotlivých modulov. Popísané sú aj neúspechy spojené s implementáciou CRM.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0113298 $1 010 $a 978-80-7318-922-8 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010 $v S. [1-8] $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100514 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.