Počet záznamov: 1  

Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality

  1. SYS0113786
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221128083029.8
    100
      
    $a 20100514d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality $f Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová
    330
      
    $a Podstata procesného prístupu a druhy procesov. Príklad postupnosti procesov a väzieb medzi nimi. Procesný prístup v marketingu. Normatívne požiadavky systému manažérstva kvality na marketingové procesy. Identifikácia marketingových procesov v praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0095424 $1 010 $a 978-80-8070-966-2 $1 200 1 $a Aktuálne manažérske trendy v teórii a praxi $d Actual manager's trends in theory and praxis $e vedecký monografický zborník $f Štefan Hittmár a kolektív $z eng $v S. 198-203 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2008 $1 215 $a 302 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005422 $a riadenie procesné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006232 $a systém riadenia kvality
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001423 $a Šalgovičová $b Jarmila $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0032357 $a Prajová $b Vanesa $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100514 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.