Počet záznamov: 1
Novinky na trhu a spotrebiteľ
SYS 0113817 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819082904.6 100 $a 20100517d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Novinky na trhu a spotrebiteľ $f Hana Gažová Adamková 330 $a Reakcie spotrebiteľov na nové produkty na trhu. Podľa toho, ako rýchlo sa na trhu adaptujú a zareagujú na reklamné informácie, možno hovoriť o piatich skupinách spotrebiteľov: novátori, reagujúci spotrebitelia, skupina informujúcich zákazníkov, zvažujúci zákazníci, oneskorenci. Stručná charakteristika uvedených skupín spotrebiteľov. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-167-8 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku $f Zostavovatelia: Jozef Matúš, Daniela Kollárová $g Recenzenti: Anton Kretter, Peter Rónai $v S. 129-132 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 541 1-
$a News on market and customer 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0018552 $a Gažová Adamková $b Hana $f 1969- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100517 $g AACR2
Počet záznamov: 1