Počet záznamov: 1  

Inbound marketing a nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie

  1. SYS0113831
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190730071912.7
    100
      
    $a 20100517a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Inbound marketing a nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie $f Pavol Horňák
    215
      
    $c Grafy, tab.
    320
      
    $a Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Autor v príspevku sleduje prechod od marketingovej komunikácie prostredníctvom konvenčných médií, ku komunikácii v prostredí internetu. Zaoberá sa retrospektívou vývoja tohto stavu a vychádzajúc z jeho analýzy predkladá súbor bodov, ktoré budú tento vzťah v budúcnosti dotvárať a stáť v strede záujmu marketingových oddelení. Inboud marketing, outboud marketing - definície.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0113298 $1 010 $a 978-80-7318-922-8 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010 $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    675
      
    $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019625 $a Horňák $b Pavol $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100517 $g AACR2