Počet záznamov: 1  

Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove

  1. SYS0113836
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221019145259.7
    100
      
    $a 20100517a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove $f Barbora Lattová
    330
      
    $a Autorka v príspevku poukazuje na význam komunikácie pre potreby spotrebiteľskej výchovy a charakterizuje jej najefektívnejšie formy, ktoré sa v rámci výchovy spotrebiteľa využívajú alebo by bolo vhodné ich využívať. Charakteristika spotrebiteľskej výchovy. Informovanosť spotrebiteľov. Úloha komunikácie vo výchove spotrebiteľa. Nástroje marketingovej komunikácie sú aplikovateľné i na oblasť výchovy spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0113298 $1 010 $a 978-80-7318-922-8 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010 $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100517 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.