Počet záznamov: 1
Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove
SYS 0113836 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221019145259.7 100 $a 20100517a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove $f Barbora Lattová 330 $a Autorka v príspevku poukazuje na význam komunikácie pre potreby spotrebiteľskej výchovy a charakterizuje jej najefektívnejšie formy, ktoré sa v rámci výchovy spotrebiteľa využívajú alebo by bolo vhodné ich využívať. Charakteristika spotrebiteľskej výchovy. Informovanosť spotrebiteľov. Úloha komunikácie vo výchove spotrebiteľa. Nástroje marketingovej komunikácie sú aplikovateľné i na oblasť výchovy spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113298 $1 010 $a 978-80-7318-922-8 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010 $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100517 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1