Počet záznamov: 1  

Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu

  1. SYS0114091
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220729111418.3
    100
      
    $a 20100524a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu $f Lucia Dobrotková
    330
      
    $a Charakteristika internetového marketingu. Komplexný internetový marketing. Jeho fázy. Účely využitia internetového marketingu. Penetrácia internetu v SR. Pozícia klasickej reklamy a internetovej reklamy v roku 2009. Tvorba internetovej prezentácie. Kritérium úspešnosti internetového marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0113969 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 6, č. 1 (2010), s. 57-64 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005846 $a podnikanie elektronické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026833 $a Dobrotková $b Lucia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100524 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.