Počet záznamov: 1
Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu
SYS 0114091 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220729111418.3 100 $a 20100524a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu $f Lucia Dobrotková 330 $a Charakteristika internetového marketingu. Komplexný internetový marketing. Jeho fázy. Účely využitia internetového marketingu. Penetrácia internetu v SR. Pozícia klasickej reklamy a internetovej reklamy v roku 2009. Tvorba internetovej prezentácie. Kritérium úspešnosti internetového marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113969 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 6, č. 1 (2010), s. 57-64 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0005846 $a podnikanie elektronické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0026833 $a Dobrotková $b Lucia $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100524 $g AACR2
Počet záznamov: 1