Počet záznamov: 1
Marketingový controlling v manažmente podniku
SYS 0114101 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240326090004.2 100 $a 20100524a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový controlling v manažmente podniku $f Viera Čihovská 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Podstata a význam marketingového kontrolingu. Marketingový plán a marketingové plánovanie. Štyri základné typy marketingovej kontroly. Najdôležitejšie ciele marketingového kontrolingu. Informačné zabezpečenie marketingového kontrolingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113758 $1 010 $a 978-80-554-0175-1 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 54-58 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005325 $a rentabilita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100524 $g AACR2
Počet záznamov: 1