Počet záznamov: 1  

Marketingový controlling v manažmente podniku

  1. SYS0114101
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240326090004.2
    100
      
    $a 20100524a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový controlling v manažmente podniku $f Viera Čihovská
    301
      
    $a VEGA 1/0251/08
    330
      
    $a Podstata a význam marketingového kontrolingu. Marketingový plán a marketingové plánovanie. Štyri základné typy marketingovej kontroly. Najdôležitejšie ciele marketingového kontrolingu. Informačné zabezpečenie marketingového kontrolingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0113758 $1 010 $a 978-80-554-0175-1 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 54-58 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005325 $a rentabilita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100524 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.