Počet záznamov: 1
Cenové systémy a cenotvorba vzhľadom na geografický rozsah trhu
SYS 0114256 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240216104436.6 014 $a 000350441000032 $2 WOS 100 $a 20100528a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Cenové systémy a cenotvorba vzhľadom na geografický rozsah trhu $f Iveta Kufelová 301 $a VEGA 1/0410/10 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Dominantným faktorom, ovplyvňujúcim tvorbu ceny a v neposlednom rade výšku ceny ponúkaných produktov podniku je geografický rozsah trhu. Faktory vplývajúce na geograficky orientovanú tvorbu cien. Najjednoduchšou metódou riešenia pokrytia rozdielnych prepravných nákladov je ich presunutie na kupujúceho - výhody pre výrobcu a pre zákazníkov. Cena absorbujúca prepravné náklady. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113972 $1 010 $a 978-80-225-2978-5 $1 200 1 $a Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $e 20.5.2010 Bratislava $g zostavovateľ zborníka: Miroslav Tóth $v S. 207-211 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002235 $a geografia hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004853 $a preprava 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001405 $a ceny predajné 675 $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien 700 -1
$3 eu_un_auth*0013013 $a Kufelová $b Iveta $f 1970- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100528 $g AACR2
Počet záznamov: 1