Počet záznamov: 1  

Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu

  1. SYS0114531
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819082211.6
    014
      
    $a 000350441000044 $2 WOS
    100
      
    $a 20100607a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu $f Soňa Nemečková
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Vplyv globalizácie na konkurenčné prostredie podnikov. Medzinárodný verzus globálny marketing. Štandardizácia v marketingu ako reakcia na globalizáciu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0113972 $1 010 $a 978-80-225-2978-5 $1 200 1 $a Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $e 20.5.2010 Bratislava $g zostavovateľ zborníka: Miroslav Tóth $v S. 285-289 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005151 $a prostredie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002843 $a konkurencia medzinárodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100607 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.