Počet záznamov: 1
Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu
SYS 0114531 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819082211.6 014 $a 000350441000044 $2 WOS 100 $a 20100607a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu $f Soňa Nemečková 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Vplyv globalizácie na konkurenčné prostredie podnikov. Medzinárodný verzus globálny marketing. Štandardizácia v marketingu ako reakcia na globalizáciu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113972 $1 010 $a 978-80-225-2978-5 $1 200 1 $a Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $e 20.5.2010 Bratislava $g zostavovateľ zborníka: Miroslav Tóth $v S. 285-289 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005151 $a prostredie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002843 $a konkurencia medzinárodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0030620 $a Nemečková $b Soňa $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100607 $g AACR2
Počet záznamov: 1