Počet záznamov: 1
Prístup učiteľov k aktivizujúcim vyučovacím metódam
SYS 0114809 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221019145224.2 100 $a 20100614a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Prístup učiteľov k aktivizujúcim vyučovacím metódam $f Darina Orbánová 330 $a Autorka analyzuje stav vo využívaní aktivizujúcich vyučovacích metód na vybranej strednej škole a zisťuje, aký k nim majú učitelia prístup. Všíma si faktory, ktoré ovplyvňujú výber vyučovacej metódy na vyučovaní. Na základe teoretického a empirického spracovania problematiky navrhuje odporúčania pre pedagogickú teóriu i prax. 463 -1
$1 010 $a 978-80-7435-043-6 $1 200 1 $a Alternativní metody výuky 2010 $e 8. ročník mezinárodní konference, Praha, 30. dubna 2010 $v S. [1-9] $1 210 $a Praha $c Přírodovědecká fakulta UK $d 2010 $1 215 $a CD ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $f 1956- $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100614 $g AACR2
Počet záznamov: 1