Počet záznamov: 1  

Prístup učiteľov k aktivizujúcim vyučovacím metódam

  1. SYS0114809
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221019145224.2
    100
      
    $a 20100614a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Prístup učiteľov k aktivizujúcim vyučovacím metódam $f Darina Orbánová
    330
      
    $a Autorka analyzuje stav vo využívaní aktivizujúcich vyučovacích metód na vybranej strednej škole a zisťuje, aký k nim majú učitelia prístup. Všíma si faktory, ktoré ovplyvňujú výber vyučovacej metódy na vyučovaní. Na základe teoretického a empirického spracovania problematiky navrhuje odporúčania pre pedagogickú teóriu i prax.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-7435-043-6 $1 200 1 $a Alternativní metody výuky 2010 $e 8. ročník mezinárodní konference, Praha, 30. dubna 2010 $v S. [1-9] $1 210 $a Praha $c Přírodovědecká fakulta UK $d 2010 $1 215 $a CD ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $f 1956- $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100614 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.