Počet záznamov: 1
Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy
SYS 0114850 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221019145222.9 100 $a 20100615a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy $f Adela Klepáková 330 $a Autorka charakterizuje spôsoby hodnotenia spokojnosti zákazníkov v kontexte s výkonnosťou podniku. V záverečnej časti približuje vplyv spokojnosti a výkonnosti podniku a súvislosti medzi nimi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0115840 $1 010 $a 978-80-7395-254-9 $1 200 1 $a IMEA 2010 $b elektronický zdroj $e <the> 10th international conference of postgraduate students and young scientists in informatics, management economics and administration : conference proceedings : Seč, Chrudim 26th-27th april, 2010 $f editor Filip Gyenes $v S. [1-12] $1 210 $a Pardubice $c Univerzita Pardubice $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007089 $a výkony podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 610 1-
$9 eu_un_auth*0006940 $a metóda BSC 675 $a 65.011 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000288 $x Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0034108 $a Klepáková $b Adela $p EUBPHFKMA $9 100 $r 0,65 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100615 $g AACR2
Počet záznamov: 1