Počet záznamov: 1  

Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy

  1. SYS0114850
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221019145222.9
    100
      
    $a 20100615a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy $f Adela Klepáková
    330
      
    $a Autorka charakterizuje spôsoby hodnotenia spokojnosti zákazníkov v kontexte s výkonnosťou podniku. V záverečnej časti približuje vplyv spokojnosti a výkonnosti podniku a súvislosti medzi nimi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115840 $1 010 $a 978-80-7395-254-9 $1 200 1 $a IMEA 2010 $b elektronický zdroj $e <the> 10th international conference of postgraduate students and young scientists in informatics, management economics and administration : conference proceedings : Seč, Chrudim 26th-27th april, 2010 $f editor Filip Gyenes $v S. [1-12] $1 210 $a Pardubice $c Univerzita Pardubice $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007089 $a výkony podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006940 $a metóda BSC
    675
      
    $a 65.011 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000288 $x Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034108 $a Klepáková $b Adela $p EUBPHFKMA $9 100 $r 0,65 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100615 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.