Počet záznamov: 1
Marketing a samospráva
SYS 0115210 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230918072320.0 100 $a 20100623a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing a samospráva $f Miriam Horváthová 330 $a Marketingová stratégia miest a obcí. Konkrétny postup tvorby stratégie miest. Strategická vízia a ciele. Marketingový mix miest a obcí. Využiteľnosť získaných výsledkov projektu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182248 $1 011 $a 1335-7182 $1 200 1 $a Verejná správa a spoločnosť $e [vedecký časopis] $v Roč. 11, č. 1 (2010), s. 80-86 $1 210 $a Košice $c Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005620 $a samospráva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003764 $a obce 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0027367 $a Horváthová $b Miriam $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100623 $g AACR2
Počet záznamov: 1