Počet záznamov: 1  

Marketing a samospráva

  1. SYS0115210
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230918072320.0
    100
      
    $a 20100623a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing a samospráva $f Miriam Horváthová
    330
      
    $a Marketingová stratégia miest a obcí. Konkrétny postup tvorby stratégie miest. Strategická vízia a ciele. Marketingový mix miest a obcí. Využiteľnosť získaných výsledkov projektu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182248 $1 011 $a 1335-7182 $1 200 1 $a Verejná správa a spoločnosť $e [vedecký časopis] $v Roč. 11, č. 1 (2010), s. 80-86 $1 210 $a Košice $c Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005620 $a samospráva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0027367 $a Horváthová $b Miriam $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100623 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.