Počet záznamov: 1  

Stakeholder need analysis

  1. SYS0115358
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819083050.1
    100
      
    $a 20100628a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stakeholder need analysis $f Lenka Pčolinská
    330
      
    $a Zistenie toho, čo zákazník požaduje, čo potrebuje a či je spokojný s produktom, je základným predpokladom úspešnosti podniku, uspokojenia zákazníka a v neposlednej miere i predpokladom zabezpečenia lojality zákazníka. Okrem zákazníka musí podnik zvažovať i požiadavky akcionárov, verejnosti, štátu, prípadne iných. Príspevok poukazuje na dôležitosť analýzy požiadaviek stakeholdrov pri realizácii jednotlivých projektov v podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0113781 $1 010 $a 978-80-225-2966-2 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave $e Herľany, 6.-8. apríl 2010 $f garant konferencie Michal Tkáč $v S. 62-69 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU $d 2010 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100628 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.