Počet záznamov: 1  

Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty

  1. SYS0115425
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20151028140237.8
    100
      
    $a 20100629a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty $e dobré renomé otvára aj zamknuté dvere, zvyšuje záruky i ziskovosť biznisu $f Emil Burák
    215
      
    $c Obr.
    330
      
    $a Podnikateľský a firemný goodwil ako súčasť brandingu, marketingu i trhovej ceny. Reputácia a renomé. Dobrá povesť dôležité hľadisko "bonity" osobnosti. Dobré meno v rámci fair play ako aktuálne hodnoty v biznise a v podnikaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0115296 $1 011 $a 1337-9798 $1 200 1 $a Goodwill $e mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti $v Roč. 2, č. Jún-júl (2010), s. 50 $1 210 $a Bratislava $c Goodwill $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005833 $a goodwill
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006932 $a kultúra podnikania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001318 $a bonita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004448 $a politika podnikania
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029025 $a Burák $b Emil $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100629 $g AACR2
    856
    4-
    $u ftp://193.87.31.84/0115296/GW-06-2010-nahlad-final.pdf