Počet záznamov: 1
Tuzemské rysy a vize e-marketingu
SYS 0115572 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019094227.2 100 $a 20100706a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Tuzemské rysy a vize e-marketingu $f Veronika Bartošová 330 $a Výskum českej agentúry, ktorá sa zaoberá internetovým marketingom, medzi 200 českými marketérmi na tému, ako vnímajú stav a budúcnosť internetového marketingu a do akej miery a v akej podobe s ním počítajú. Výsledky výskumu, ktoré potvrdili rastúci význam tohto komunikačného nástroja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 34-36 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100706 $g AACR2
Počet záznamov: 1